Co vše musí obsahovat SEO ceník
Jednou z hlavních věcí, na které se při koupi jakéhokoliv výrobku či služby díváme, je jeho cena. A není divu, koneckonců ničí rozpočet není neomezený, a je nutné, abychom předem věděli, kolik za danou věc utratíme.
I proto mají prakticky všechny firmy uvedené ceníky, kde je jasně napsáno, kolik který výrobek či služba stojí. A to platí i o firmách zabývajících se optimalizací internetových stránek pro vyhledávače, známou také pod anglickou zkratkou SEO. Co vše by ale měl takový SEO ceník SEOLight obsahovat, aby pro nás byl užitečný?
V první řadě je třeba říci, že ačkoliv se to může zdát jednoduché, ve skutečnosti je SEO proces skládající se z několika kroků. Zde se může měnit jak jejich rozsah, tak je možné některé úplně vynechat, ačkoliv to se příliš nedoporučuje, aby byla zachována co možná největší účinnost.
Měli bychom zde tedy najít jejich rozpis a u nich uvedenu cenu, kterou si za něj účtují. Vezměme si například analýzu klíčových slov. Zde se může zákazník rozhodnout, jak důkladná má ona analýza být. Na výběr zde bude mít z několika možností. To samé najdeme u podpůrných článků. I zde si může určit, kolik jich bude napsáno.
K tomu je však samozřejmě třeba, aby u každé varianty byla uvedena i její cena. A vzhledem k tomu, že si tyto služby v naprosté většině případů najímají firmy, je nutné, aby zde byla zřetelně vyznačena jak s DPH, tak bez DPH: Jistě, obě varianty musí být na veškerém prodávaném zboží, avšak cena s DPH bývá obvykle malým písmem, neboť naprostá většina z nás není plátcem DPH.
Vhodné také je, aby jednotlivé položky byly přehledně seřazeny. Nejideálnější je podle typů, a v daném typu pak podle ceny, od nejnižší po nejvyšší. To ocení prakticky každý zákazník.
A kde tento ceník najdeme? Naprostá většina firem jej má uveřejněný na svých internetových stránkách. Je to pochopitelné, vzhledem k tomu, že je většina zákazníků kontaktuje přes internet. Je to tedy výhodné pro obě strany.
Jednou z hlavních věcí, na které se při koupi jakéhokoliv výrobku či služby díváme, je jeho cena. A není divu, koneckonců ničí rozpočet není neomezený, a je nutné, abychom předem věděli, kolik za danou věc utratíme. I proto mají prakticky všechny firmy uvedené ceníky, kde je jasně napsáno, kolik který výrobek či služba stojí. A…